- zapalniczki (luksusowe, stołowe, piezoelektryczne, żarowe, palnikowe, krzesiwowe, benzynowe)
- papierośnice (luksusowe, na papierosy king size, slimy i setki, pudełka na tytoń (marysie:))
- popielniczki (otwarte, zamknięte, przenośne, stojące)
- młynki do tytoni, marysi (plastykowe, metalowe, drewniane)
- fajki (wodne, shisha, metalowe)
- zapalarki
- piersiówki (od 3oz do 10oz)
- breloczki
- akcesoria (gaz i benzyna do zapalniczek, pudełka ozdobne, scyzoryki, nieśmiertelniki, identyfikatory dla zwierząt, wieszaki do torebek, lusterka kosmetyczne, zawieszki adresowe do bagażu)
Formy płatności
- za pobraniem, opłate uiszcza się u listonosza lub kuriera
- przelew na konto bankowe sklepu
- płatność poprzez serwis PayU.pl , Platnosci.pl oraz Paypal
Koszty dostawy
- Poczta Polska priorytet, teren Polski, do 5kg: 9,99zł
Dodatkowy koszt przesyłki za pobraniem: 9zł
Zamówienie powyżej 2000zł premiowane jest darmową dostawą!
- Poczta Polska priorytet, teren Europy, brak możliwości zapłaty za pobraniem
- do 0,34kg=30zł
- od 0,35 do 0,49kg=40zł
- od 0,5 do 0,99kg=60zł
- od 1 do 9,99kg=80zł
- od 10 do 19,99kg=150zł
Zamówienie powyżej 3000zł premiowane jest darmową dostawą!
- Kurier Kolporter Express, teren Polski, do 30kg: 20zł
Dodatkowy koszt przesyłki za pobraniem: 5zł
Zamówienie powyżej 5000zł premiowane jest darmową dostawą!
Termin otrzymania przesyłki to max. 7 dni roboczych:
- czas realizacji zamówienia: 1-2 dni robocze
- czas dostawy (Poczta Polska priorytet): 2-3 dni robocze
Jeśli chwilowy brak towaru wiąże się z przedłużeniem terminu otrzymania przesyłki powyżej 7 dni, klient jest o tym informowany telefonicznie lub emailem. Po akceptacji wydłużonego czasu oczekiwania kupującemu przysługuje dodatkowy 5% rabat, który sumuje się z innymi promocjami.
Zwroty i reklamacje.
Do przesyłki należy dołączyć:
- kwit zamówienia z nr. ID
- numer konta bankowego, na które mają być przelane pieniądze
- imie i nazwisko posiadacza konta
- dane kontaktowe - email i nr. telefonu
Reklamacja
Wszystkie towary objęte są gwarancją. Warunki reklamacji: wada jakościowa (fabryczna) lub wada transportowa z winy Sparki.pl lub przewoźnika. Koszt odesłania ponosi klient. W ramach reklamacji produkt zostaje wymieniony na nowy (koszt transportu ponosi sklep) lub następuje zwrot kosztów zakupu w ciągu 7 dni na wskazane konto bankowe.
Zwrot
Zgodnie z ustawą, każdy klient ma prawo zwrotu towaru w terminie 10 dni bez podania przyczyny. Zwrot nie obejmuje kosztów przesyłki i następuje w ciągu 7 dni na wskazane konto bankowe.
Hurt
Cennik hurtowy Sparki.pl wysyła po uprzednim skontaktowaniu się z biurem i podaniu, które produkty i ich ilość są w obszarze zainteresowania.
Rabat 15% od ceny sklepowej dla agencji reklamowych, który czasami może być uzależniony od ilości zamawianego towaru.
0 komentarze:
Prześlij komentarz