Koszt dostawy (naliczany jest automatycznie przy podsumowaniu zamówienia)
Poczta Polska, teren Polski
- przy wpłacie na konto: do 1 kg=11zł / 1-2kg=13zł / 2-5kg=14,5zł / 5-10kg=20,5zł / 10-15kg=26zł / 15-20kg=36zł / 20-30kg=44zł
- paczka priorytetowa za pobraniem: do 0,5kg=13,5zł / 0,5-1kg=15,5zł / 1-2kg=17zł / 2-5kg=19zł / 5-10kg=26zł / 10-15kg=30zł / 15-20kg=40zł / 20-30kg=50zł
- do 0,5kg=15,3zł / 0,5-1kg=29,3zł / do 2kg=82zł / do 3kg=98zł / do 4kg=102zł / do 5kg=114zł / do 6kg=117zł / do 7kg=124zł / do 8kg=131zł / do 9kg=139zł / do 10kg=145zł / do 11kg=158zł / do 12kg=167zł / do 13kg=176zł / do 14kg=185zł / do 15kg=194zł / do 16kg=212zł / do 17kg=221zł / do 18kg=230zł / do 19kg=239zł / do 20kg=249zł
- przy wpłacie na konto: do 1kg=15zł / 1-30kg=17zł / 30-60kg=34-51zł
- paczka priorytetowa za pobraniem: do 1kg=22,5zł / 1-30kg=24,5zł / 30-60kg=49-73,5zł
- do 5kg=170zł / 5-15kg=180zł / 15-25kg=190zł / 25-30kg=200zł / 30-40kg=270zł / 40-50kg=300zł
Odbiór osobisty (możliwe złożenie zamówienia on-line i odbiór osobisty w jednym z oddziałów):
- sklep główny - Warszawa, ulica Modlińska 6
- CH Targówek - Warszawa, ulica Głębocka
- CH Arkadia - Warszawa, aleja Jana Pawła 2 82
- CH M1 - Marki, ulica Piłsudskiego 1
- CH Wileńska - Warszawa, ulica Targowa 72
- paczka za pobraniem, płatność u listonosza/kuriera
- przedpłata, karta kredytowa lub przelew realizowane są poprzez system Platnosci.pl
- zakupy na raty w Eurobanku, oprocentowanie 1% miesięcznie
Zwroty
Zgodnie z ustawą, każdy kupujący ma prawo zwrotu towaru w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów użytkowania wraz z kompletem dokumentów. Zwrot należności po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki nastąpi w terminie 7 dni od daty otrzymania paczki na wskazane przez klienta konto bankowe lub przekazem pocztowym na wskazany adres. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
Reklamacje
Warunkiem przyjęcia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady fabrycznej jest dowód zakupu oraz karta gwarancyjna, natomiast w przypadku stwierdzenia wady transportowej - protokół reklamacyjny spisany z listonoszem/kurierem.
0 komentarze:
Prześlij komentarz